2010. november 18., csütörtök

Alkalmi táska

Még a nyáron vettem Veszprémben ezt a csodaszép arany szállal szőtt lenvászon anyagot. Lassan ki is forrt a fejembe mire szeretném használni és tegnap meg is csináltam ezt a kis táskát! Én egyszerűen imádom! Egy kis zseb van belül és mágneszárral rejti el a benne rejlő apróságokat. A szabásminta Tilda könyv alapján készült, bár szerintem a füle kicsit rövidre sikeredett! A következőnek mindenképp hosszabbat csinálok majd!
A díszt egyszerű jojo dísszel kezdtem,aminek a közepére anyukám egy varrós dobozában talált régi gombját tettem és pár arany színű szatén szalaggal bolondítottam meg! 
A táska egy ajándék része, amit megmutatók majd ha megkapta az ünnepelt! :)

(ha látni szeretnéd milyen szép valójában az anyag a második képre kattints és nagyítsd ki)

4 megjegyzés:

  1. Egy kicsit lemaradtam, és ezt a táskát még nem is láttam. Tetszik nagyon. Mázlista akié az ajándék lesz:)

    VálaszTörlés
  2. :D Audrey kapta szülinapjára :D Bulizós tatyóka, a party arcoknak...

    VálaszTörlés
  3. Ez a táska olyan szép..., van benne valami nemes egyszerűség.Nagyon tetszik! De jó,hogy ilyeneket tudsz varrni!Sajnos én csak gyönyörködni tudok bennük, +varrni nem:(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a dicséretet :)

    VálaszTörlés