2011. január 9., vasárnap

Pillangós Patchwork Párna

Először mutatók egy előtte képet (már nagyon megviselt szegény párnám):

Ezt a párnát még jó pár évvel ezelőtt varrta a Nagynéném, csak amint látszik sokat használtuk és megcsúnyult már - a mosás se segít neki.
Mivel nagyon szeretem ezért kapott egy szép új huzatot, hogy ne kelljen dugdosni a vendégek elöl :)
Utána:

 Amint az látszik, egy pillangót applikáltam az egyik sarkába, míg a másik szélét patchwork technikával készítettem négy különböző virágos anyagból. A háta hogy kicsit bohókás legyen mint én csupa virágos lett. Az anyagot már régóta rakosgattam mert nagyon tetszik és valami különlegeset szerettem volna csinálni belőle. Szerintem jól sikerült! Imádom.
Az anyagot Foltvarrás-méteráruból rendeltem. Nagyon készségesek voltak, emailen keresztül vásároltam náluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése