2014. január 12., vasárnap

Babakelengye

Még be sem mutattam itt Hubát - legidősebb bátyám kisfia - családunk majdnem legfiatalabb tagját :) Azért nem a legfiatalabb, mert öcséméknél pocaklakó van, úgy a babaholmi népszeű lesz nálam mostanság... :D


Két készletet kell készítenem, egyet a mamához és egyet a bátyámékhoz otthonra. Az első adag egy kiságy rácsvédő volt, egy rácsra rögzíthető tároló és egy falvédő. Sajnos annyira megcsúsztam vele, hogy fotóra nem jutott idő. Remélem majd kapok :)
Tegnap este készítettem egy takarót és kispárnát huzattal és egy szopipárnát. Szerintem nagyon jó ötlet a bújtatós ágynemű, nem kell a gombok felvarrásával vacakolni és még a gyerkőcnek is jobb, hogy nem nyom sehol sem a gomb. :) 
A takaró mérete: 90 x 135cm, míg a párna 48 x 36 cm.


 A szopipárna huzatos, hogy lehessen mosni, ha kell.


Volt segítségem és felügyeletem is. :) 


Aphrodité-nak hívják, oroszlánfejű törpenyúl. November vége óta lakik nálunk és egy igazi rosszcsont. Imád rohangálni körülöttem vagy csak feküdni és nézni ahogy varrok. :)

Érdekes, hogy néha még attol is megijed ha tüsszentek, de a varrógép zaja egyátalán nem zavaró neki., sőőőt fekszik a pedál mellett amikor nyomom. :) 



 Elfáradt a sok munkában :) Nehéz követni mit csinálok ...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése