2010. július 7., szerda

Horgolt neszesszerek/ ékszeres kistatyók




Két régebben készült kis neszesszer, amit a barátnőimnek készítettem. Az ő ízlésük és stílusuk ihlette a színvilágot és a formákat. Nagyon örültek az ajándéknak és nekem is örömet szerzett az elégedettségük.
Elkészítésük nagyon egyszerű, első lépésként sima rövid pálcákkal horgoltam egy téglalapot, melyet félbehajtottam és két oldalát összehorgoltam, ezután méretben hozzá illő bélést varrtam, melyhez közben hozzá varrtam a cipzárt is. Ezután kézzel összeöltöttem a bélést és a horgolt részt.
Végül gombokkal, szalagokkal és horgolt virággal díszítettem.
A harmadik kis tatyó a sógornőmnek készült és ma fejeztem be, csak egy egyszerű szaténszalaggal díszítettem, ez teszi elegánssá és színessé.

2 megjegyzés:

  1. A kedvencem :D
    Nagyon szupi az oldal, várjuk a következő cuki cuccokat... :)

    VálaszTörlés
  2. Öröm ha a munkám megbecsülik és szeretik :D

    VálaszTörlés