2010. július 25., vasárnap

Rózsaszín csodák :)


Végeztem a kis táskámmal, nem vagyok tökéletesen elégedett a varrásokkal, de saját használatra megfelel. A táskához használt sablont saját magam készítettem egy kis változtatással a varázsolló blogon található sablonból, remek kis oldal ajánlom mindenkinek, ötletes dolgok vannak fenn.
Maradék anyagból készítettem egy kis szorgalmas Tilda csigát a barátnőmnek, melyet már megígértem neki. Ez nem az első csiga, ha hozzájutok a régi fotókhoz felteszem azokat is.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett ez a csiguszbigusz is!(: Imádom ezt a lánykát..nagyon tehetséges, és csudiszép dolgokat varázsol!! És a kispárnám a legjobb^^
    Így tovább!!:)

    VálaszTörlés
  2. Veronika, egy igazi mester vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Köszike köszike köszike!!! :) Angyalok vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Le kell festeni a pergolát mert már igen kopott :):):)

    VálaszTörlés
  5. Naon, naon jó lett a táska, elején még nem tudtam elképzelni hogy fog kinézni, de nagyon szuper lett :D
    es ami a legjobb benne hogy mindent elnyel :D, nálam az mindig nyerő :D
    remélem eccer nekem is sikerül összehozni egy szupi kis táskát a közreműködéseddel :)
    ha most nem is jött össze, ahogy tervezve volt, azért még tuti h lesz rá alkalom :)
    várjuk a következő alkotásokat...

    VálaszTörlés