2011. április 13., szerda

Hello Kitty

Ezt a folyamatot és párnát SOHA TÖBBET! Nem találtam fehér anyagot ami jó lett volna - ugyanis már nincs szezonja a polárnak - lett ezüst és jó vastag lakástextil. Plüss tapintású és jó strapabíró. A szemeit hímeznem kellett - Catania fonal és zsákvarró tű - mire átbökdöstem szó szerint lukacsos lett az ujjam, de természetesen nem lett egyforma -> bontás. Második nekifutásra kisebb lett - begurultam és inkább apró öltésekkel megtoldottam. Tűrhető lett. Összességében nem tetszik és most még jobban nem szeretem ezt a macskát. De hát a keresztlányunknak ő a kedvence és ki mond nemet ??? ....


3 megjegyzés:

  1. Szerintem aranyos lett,és ügyi vagy!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó. De ha ez nem tetszik, akkor legközelebb mást válassz, mondjuk Hello Kitty helyett Szia Sanyit :DDDD

    VálaszTörlés