2011. április 9., szombat

Kiállítás!!!

Hát igen, én is kiállítok. Még tudatlan vagyok ezen a területen, de remélem pozitív tapasztalattal fogok rá visszagondolni. A kis terültet egyik barátnőmmel osztottam meg, akit már egyszer ajánlottam itt a blogon - ő csodás üvegképeket fest valamint tálcákat szabad kézzel gyerekeknek. A képeken a kis copfos szőke leányzó a kislánya, a keresztlányunk - Kira. Ő is élvezte a dekorálást főleg mert sok nézelődni való akadt mások munkáiban. Ha kedvet kaptok holnap nyílik meg a Tavasz kiállítás Bagodban és szombatig tart. A helyszín a faluház. Várunk mindenkit szeretettel.








Még mindig ő a kedvenc nyuszom, de még gazdátlan.

Barbi festményei és tálcái:






 Tudom nem egy világszám és és én sem vagyok az, de nagyon nagy lehetőség nekem és nagyon örülök neki és remélem a kis kreációm másoknak is tetszeni fog.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon gratulálok, nagyon gyönyörű lett minden a képek alapján! Élőben is szívesen megnéztem volna...és igenis ez egy nagy dolog!

    VálaszTörlés
  2. Köszike. Egy egész heted lenne meglesni, kár hogy ilyen messze vagyok mindenkitől :( - de ezért is jó a blogolás :) Néztem a Meskátók és a blogotok is nagyon ügyesek vagytok. Gratu nektek is...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, tök jó cuccok :) Azokból a kis tálcákból vagy mikből nincs Ferrari vagy Juventus mintás? :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Ha szeretnél akkor majd talán lesz ... :)

    VálaszTörlés
  5. Verusom, tényleg nagyon ügyesek vagytok mindketten, és jól néz ki nagyon a sarkotok, én majd meg is nézem veled élőben.
    ui: látom a nyulak is végül nagyon csinosak lettek:))

    VálaszTörlés
  6. Hát persze, hogy csinosok, nagyon hiú népség ám :) Akármiben nem szerepelnek ... (köszike :) )

    VálaszTörlés
  7. Szia Vera.

    Gratulálok, ez tényleg nagy dolog. Kár hogy ilyen messze van, pedig én is megnéztem volna. Nagyon jó lett minden, a tálcák nagyon jól néznek ki.
    Nagyon ügyes vagy.

    puszi Barbi

    VálaszTörlés
  8. Én megnézlek valamelyik nap hazafelé jövet, csak.. melyik a faluház? :D

    VálaszTörlés
  9. Ami a boldogfai elágazóval szembeni utcában van Bagodban :) Nagy fák vannak a bejáratnál és egy rét előtte. Amugy ha belépsz az utcába akkor jobb kéz felől. (Igen eltűntél Enikő már hiányoltalak, nem jó az msned???)

    Köszönöm Barbi! Kedves tőled! :)

    VálaszTörlés
  10. Barbi, felülsz a vonatra aztán jössz velem :D Biztos otthon is megmutatja a Vera a kiállított tárgyakat. Sőt, saját galériát kéne nyitnia :D

    VálaszTörlés