2010. október 22., péntek

Bendegúz, az első babám...

Már olyan régen szemezgetek a babavarrással, de rá kellett jönnöm, hogy ez hatalmas titok. A fej készítésről sok anyagot találtam, és az is lett talán a legjobb. A hajjal már gondban voltam, de csak fiús hajat mertem, mert arra már nem nagyon találtam információt és amit a legjobban sajnáltam, hogy nincs szabásminta sehol. :(
Így magam próbálkoztam, szerintem egész aranyos lett, leszámítva a hatalmas lecsúszott kezeit! 35 cm magas lett, kapott egy kis sapkát és egy csokornyakkendőt, sajnos kicsit sovány lett, nagyon megtömni nem akarta, viszont kicsit szűkre sikerült a pocakja. Amire büszke vagyok a lába, egész jól sikerült megformálni.


Az arca kicsit kifejezéstelen, de a következő remélem már nevet, mert ugye legyen következő?? 

1 megjegyzés: