2010. október 10., vasárnap

Kiságyhoz zsebes tároló


Ezt a kis apróságot azért csináltam, hogy ha Botika jön a mamihoz, akkor ne legyen szanaszét a pelenka, kenőcsök, törlőkendők ... stb.
A Brendonban láttam egy hasonlót onnan jött az ihlet, és végre volt egy kis időm kipróbálhattam az új hímző talpam a varrógéphez, amivel az applikálást készítettem. Hát van még mit tanulnom, de nagyon tetszett a munka és biztos fogok mást is így díszíteni. Maga a tároló méretei: 51 cm széles és 40 cm magas, a zsebek pedig 20 cm magasak és 17 cm szélesek egyenként - pont jó a pelenkáknak és a popsi törlőnek! :)

 A kis akasztók tépőzárral működnek. Imádok a kis gyerkőcnek varrni :)

5 megjegyzés:

  1. Komolyan mondom, most már nekem is kell egy gyerek, olyan jó dolgokat csinálsz :)
    Csak még nem tudom, hogy gyereket hozassak-e Afrikából, vagy feleséget Ukrajnából, aki szül egyet :P :D

    VálaszTörlés
  2. Hát attól függ :)
    Melyik a fontosabb: gyereked legyen v. asszonyod? :D

    VálaszTörlés
  3. Inkább legyen egy olyan söröskorsóm, amiből soha nem fogy ki a sör. Sörben még nem sikerült csalódnom :D
    De komolyra fordítva a szót, inkább akkor egy csaj kéne :D

    VálaszTörlés
  4. Ha majd tudok babát varrni, kapsz egyet és ő lehet a csajod :)

    VálaszTörlés
  5. Ez nem pedofil dolog egy kicsit? :D
    Inkább varrj sörös rekeszt :D

    VálaszTörlés