2011. február 5., szombat

Receptkönyv borító

Vajon miért nem lesz semmi sem tökéletes???
Mindig rájövök van még mit tanulnom. Mivel sosem tanultam varrni, ezért vannak olyan dolgok amiket nem nagyon tudok könyvekből megtanulni, például, hogy melyik anyag milyen, és hogy reagál a meleg vízre. Ezt a kis receptkönyv borítót csináltam ma. Mikor meghúztam krétával, megvarrtam és utána kimostam jött a meglepetés: a kis virágos-lepkés anyag hullámos lett. :(
Még a hímzésemen is van mit javítani, de már annyira talán nem vészes :), nekem tetszik a tökéletlensége, hiszen kézírást emlékeztet. 


 De azért remélem örülsz neki Dius :), most te következtél. Kicsit untam már, hogy az van ráhímezve mindenkinél "Receptkönyv" ezért írtam rá azt, hogy "Finomságok". Olyan kis bohókás és romantikus, szerintem igazi Diás lett :D   


2 megjegyzés:

  1. juuujjjjj de cukker lett :D
    télleg igazi Diás, nagyon nagyon köszike :))))
    most még nagyobb kedvel fogom bővíteni a recepteskönyv tartalmát :)

    VálaszTörlés
  2. helyes helyes! Örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés