2011. február 25., péntek

Romantikus műbőr táska

 
Imádom a táskákat, amiket Ráczkevi Kata készít. Készítettem egyet magamnak, saját ízlésemre, de az ő képei alapján. Már most imádom és belepakoltam az orosz tankönyveim.
Az alja, hajtókája és hátulja műbőr (sajnos Zegen kicsi a választék, de szerintem sikerült szép vajszínűt találnom), a pamutot a győri ESKÁ-ban vásároltam. Nagyon édes mini szívecskék és virágok díszítik. Szatén szalaggal vontam félkörbe, amely 1,8 cm-es, valamint húzott masnit csináltam hozzá.

A belsejében két zseb kapott helyet.


Mágneszárral csukható be.


Méretei 5 cm mélysége, 25 cm széles és 35 cm magas. A heveder csokibarna, jobban örültem volna egy krémszínűnek, de nem kaptam. :(
Összességében imádom és most le se lehet rólam vakarni :D Nektek, hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a barna pánttal. :)

    VálaszTörlés
  2. naon szép lett igazán elegáns, olyan tipikus Verás :)
    Nekem is lesz ám majd egy mert drága Vera csinál nekem egyet és az majd Diás lesz, naon perfect :D
    már úgy várom a tavaszi kollekciót :DD

    VálaszTörlés
  3. Csak a színvilágban kellene megegyezni majd Dius, és neked mégiscsak pakolós kell, mert ez nem a te méreted :D

    Köszi Enikő, örülnék ha találkoznánk és élőben is megcsodálhatnád! Várom a rucikat amiket csinálsz az egérkém örülne egy kollekciónak! :D

    VálaszTörlés
  4. a színvilág majd a kabimtól fog függeni :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor tessék majd időben értesíteni :D
    Az ötletektől már zsong az agyam! :)

    VálaszTörlés