2011. február 3., csütörtök

Rémnyúl! :)

Egy nyuszikát kért tőlem Andika, ami hasonlít egy Swarovski nyuszira:
Hát az eredmény hasonlít egy rém nyúlra :), de azért aranyos lett, olyan igazi különleges példány. Még a kis bolyhos farkincájával vagyok gondba, sajnos itthon nem találtam semmi megfelelőt neki. Mivel nagyon díszes lett szerintem a testszínével azonos kis pompom kellene. Valakinek van ötlete?
Összességében plüssből készült, kézzel varrtam (sokáig is tartott, sokszor bontottam). A kis kövek vasalhatóak. Valamint szatén szalaggal díszítettem még. Kis kulcstartójához porcelán gyöngyüket vettem, szerintem ezek jobban illenek mint a fém fityegők és nem is nagyon vagyok otthon az ékszerkészítésben.Kicsit talán a kulcstartó szalag hosszúra sikeredett, de gondolkodom rajt h még beillesztek 1 kisebb egyszínű porcelán golyót. A testén keresztül futó öltés csak dísz, géppel végig futottam rajta, hogy tartós legyen.
És akkor következzenek a fotók:


Szerintetek milyen lett? Nagyon kíváncsi vagyok mi a véleményetek. Rémes vagy édes?

2 megjegyzés:

  1. hát ez nem kérdés!! ÉDES!! annyira nagyon szépen köszönöm:) bazira örültem neki!! ő lesz az új őrzővédőm! Köszönöm! <3

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom is hogy ez a kis rémség elijesszen minden gonoszat mellöled és vigyázzon rád :D

    VálaszTörlés