2010. szeptember 9., csütörtök

Botika Birodalma :)

Nagy izgalommal várjuk első unokaöcsénk érkeztét a családban... Én is készültem egy kis ajándékkal neki, hogy ha a mamihoz látogat otthonosan érezze magát. Kis ajándékai már részben láthatóak voltak: szoptatós párna, kockajáték, és ez kiegészült a kiságy szettel: takaró, párna és rácsvédő. Az egész mézes macis anyagból készült és a lehető legegyszerűbben lett varrva.
Az ágynemű egy réteg vastag vatelint tartalmaz, méretét tekintve kb. 60x110 cm és kb. 15x25cm. A rácsvédő dupla vatelinnel bélelt és középső oldala 60 cm hosszú, két szélső pedig 30 cm. Az akasztók tépőzárral rögzíthetők - kicsit bánom, hogy nem masnis megoldással csináltam, ez szerintem szebb, viszont nem olyan praktikus, bár ha eggyel lejjebb rakjuk a  magasságot a kiságyban akkor pont megfelelő lesz, ha meg még eggyel akkor már akkora lesz a baba, hogy szerintem nem lesz már ilyen védő felszerelésre szükség, mert nagyobbacska lesz. 
Még egy lepedő hiányzik, amit még nekem kell elkészítenem, de a sárga pamutom kifogyóban :), és egyéb tervek is vannak még a szett kiegészítéséhez, de ez egyenlőre maradjon titok... :D
Botika birodalma a Maminál :)


3 megjegyzés: