2010. szeptember 12., vasárnap

Kenyeres zsák

          Kérésre készült. Mérete 60 cm hosszú és 35 cm széles. Ringlikkel és saját anyagból varrt madzagot csináltam kötőknek. Kis csipke díszíti és egy virágos anyagból csíkocska. Romantikus, mint a gazdája... :)
         A kék pöttyös anyagból csináltam bélést is hozzá, hogy elég vastag legyen, ne száradjon ki a kenyér. Szerintem két egy kilós vagy 1,5 kilós is belefér, de ugyanolyan jó zsemléknek is. Remélem leendő gazdája örül majd neki. Igaz nem egy bonyolult kreáció, de legalább 100%-ig saját. :) Szerintem tökéletes ajándék egy háztartásba.
Kenyeres zsák 1 kg-os kenyeret nyelt el itt! :)

5 megjegyzés:

  1. Honnan van ennyi időd munka mellett? :P

    VálaszTörlés
  2. Képzeld hétvégén nem dolgozom :D :D
    Mindig akkor varrok, maximum hétköznap teszem fel!!!
    Nem vagyok én sem szuperwoman :D

    VálaszTörlés
  3. Nem kell szerénykedni, tudom én, hogy milyen szorgalmas vagy :D

    VálaszTörlés
  4. Üdvözöllek Feri a Rendszeres olvasóim közt! Köszike!!!

    VálaszTörlés
  5. Csak azért csatlakoztam ám, mert láttam, hogy sok jó csaj olvassa a blogodat. Gondoltam hátha ez bejön nekik, hogy ilyeneket is olvasgatok :P :D
    Na jó, igazából nem csak ezért. Hanem mert tök jó dolgokat csinálsz :)

    VálaszTörlés