2010. szeptember 11., szombat

Tilda nyuszi



Nuszika hátulról
         Ő ajándékba készült, Pankának! A kisleányzó nővérem barátnőjének szemefénye, még csak pár napos. Nővérem kérte neki ajándékba. Remélem sok öröme lesz a nyuzsikámban. A Tildás szabásminta alapján készítettem, annyi különbséggel, hogy mielőtt a összevarrtam volna a testet egy 3.5 cm-es rést vágtam a mindkét felsőtesten középen a nyaknál és a már megtömött karokat bebujtattam és belülről kézzel varrtam össze, így sokkal mutatósabb lett szerintem, nem látszik a varrás, míg a lábakat láthatatlan öltéssel készítettem.
Tilda nyuszika
        


















A szoknyácska rakott, és alul egy kis fodros gumiszalag díszíti, a felső részt és a szoknyácskát egy szatén szalaggal fogtam össze, hátul egy kicsit hagytam rá így készült a fenekénél egy masni :) A pánt "X"-ben megy hátul. Szerintem a csákó nem illik a csini szoknyához, egy masnit kapott a fejebubjára! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése