2010. augusztus 25., szerda

Bab formájú szoptatós párna

Ezt a nővéremnek és a leendő unokaöcsémnek varrtam! Nővérem kapta a szabásmintát és az alapján készítettem! Először beavattam az anyagot és kivasaltam - sosem lehet tudni egy kisbabánál mi lesz foltos és kell-e mosni, jobb a tudat, hogy bármikor mosható és nem deformálódik el a munkánk. Egyszerűen körberajzoltam az életnagyságú mintát és varrásráhagyással kiszabtam. Varrásközbe egy zipzárt illesztettem a külső hajlatába ezen keresztül könnyen ki/be tölthetjük. Ha megjöttek a polisztirol gyöngyök - még csak most rendeltem, már kíváncsi vagyok milyen lesz - majd megtöltöm és eldöntöm, hogy külön készítek-e neki egy bélést vagy csak egyszerűen megtöltöm. Most csak vatelinnel van töltve a látvány kedvéért! Remélem segítség lesz a mamának és a babának is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése