2010. augusztus 1., vasárnap

Kertészkedés és festegetés




Még tavaly ősszel ültettem el egy tenyérnyi kis kínai leander magot, annak reményében, hogy lesz sok-sok édes kis pici leanderem idén. Láss csodát ki is keltek :) Vagy 20 hajtás nőtt a műanyag poharakban. Ma úgy döntöttem szétszedegetem őket és elültetem. Volt pár üres cserepem a pincében és befogtam őket. Kifestegettem mindenféle színűre és decoupage-oltam rájuk szalvétából kis szíveket, katicabogarat lóherével és levendula csokrot. Szerintem nagyon helyesek lettek. Nekem egyértelműen a sárga katicás a kedvencem. Neked? :) Többi hajtásnak nem lett ilyen szép otthona, várják, hogy gazdit kapjanak. Szívesen adok kis hajtást aki szeretne, vagy akár ősszel magokat, hogy saját virágot nevelhessen.Hatalmas bokor növekszik belőle, mint a többi leanderből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése