2010. augusztus 25., szerda

Babakocka


Ezt a kis apróságot szintén a kis Botikának csináltam. Az elkészítés hihetetlen egyszerű és nagyon kis filléres játék, de annál hasznosabb és kedvesebb.
Első lépésként 6 egymáshoz illő anyagot választunk lehetőleg azonos fajtából. Én most pamutot használtam amit egyik oldalon ragasztós vetex-xel erősítettem meg, hogy jobban kivehető legyen a kocka forma.

Ha ezzel megvagyunk elkezdjük összevarrni az oldalakat, én 10 cm-es négyzeteket mértem ki, amihez hozzájön a varrásráhagyás.
Addig varrogatjuk össze az oldalakat amíg már csak egy marad. Ezután megtömjük kétharmad vatelinnel és egyharmad zacskóval- lehetőleg tésztással, vagy olyannal ami jól zörög. Ezután bevarrjuk láthatatlan öltésekkel és már készen is van a kis játék!
Az ötletet az egyik kreatív oldalon találtam, sajnos nem emlékszem már hol, de ha megtalálom berakom a linket, hogy lássátok más hogy képzeli el.




2 megjegyzés:

  1. te leszel a legkedvesebb nagynénje ezek után:) főleg ha te leszel az egyetlen:D de komolyan, nagyon édesek ezek a játékok

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz:) imádni fog a kis manó az biztos:)

    VálaszTörlés