2010. augusztus 6., péntek

Roló függöny


Volt egy függöny ötletünk Sogornőmmel amit sikerült is megvalósítani. Az ötletet honnan másról, mint a netről merítettük :)
Két azonos mintájú - pöttyös jelen esetben -, de más színű anyagból készítettük. Elsőként kiszabtam az elejét és a hátát 140x 82 cm-es anyagból. Majd vettem egy 125x82-es vékony vatelint (kell a tartás miatt és azért rövidebb mert a bujtatónak nem kell vatelin). Ezt a hármat végig szegtem 3 oldalán, majd kifordítottam. A megmaradt szegés nélküli oldalra készítettem a bujtatót, amin át lehet dugni a függöny rúdját.
Végül két 3 méteres kötő is készült a, amik 4,5 centi szélesek. Egy teljesen fehér fürdőszobát nagyon feldob - és mindkét oldala használható ízlés szerint és egyszerű az elkészítése is.
Amikor feltesszük elég csak szépen felcsavarni és masnival vagy sima csomóval alul megkötni a kötőket - ez tartja.
(Köszönöm a bátyámnak a szép fotót! Az előző táskánál is!) :)

1 megjegyzés: